Thursday, March 31, 2011

Cik Farid Kawen??

Hoh? HOH? Biar betik?? Hehehehe.. takde la.. yang sebenarnya aku tak de keje.. Ce tgk time kul bape.. Hee.. So, aku dok belek2 la gambar dalam pendrive ni.. Terserempak gambar kawen cik farid dulu2.. Hohohoh.. Bole cenggitu? Saje je la.. Boring2.. Tak pe kot.. Bole menimbulkn lebih rasa sayang antara depa dua. Aku tak dak apa pn.. Cume penulis tak bertauliah je.. Hohoho..

Hohoho.. suasana hari perkahwinan cik Farid dan isterinye la..


 Dari kiri, cik Shima, cik Nad, cik Farid, cik Isteri, jap.. sapeh nih? sape nih??? Hahahahahah.. Sharmila! Sangat comel ketika dia rambut pendek gitu.. Stylo Milo.. Hokhokhok..


Asal tup mata lak cik Farid. Adehhh...

.. dan sekarang mereka sudah pun mempunyai cahaya mata.. yang best ade nama Darwisyh.. sama dengan nama cucu Dato'. Hokhokhok... Kesayangan la tu.. heeeee.... Korang ingat ni tahun bile? Ni tahun 2009 punye cite aku masukkan.. Dah lapok dok dalam pendrive aku.. Simpan lagi tau.. At least aku tak buang.. Bole gak buat rujukan.. Rujukan ape? Ape2 je la.. Hoohohoho... Daaaa...



Love lots,

No comments:

Post a Comment