Thursday, March 10, 2011

Org tu.. yg kuat merajuk - 2


hahhaa.. pilih yg mane 1.. hahaha.. bongosss.. mati aku kna maki bbakul2..

Moment2 yg aku ingat.. ms dia n beberapa org yg len dtg lepak umah sewa aku kt Melaka ms tu.. aku menyewa sorg diri kt situ k.. Hohoh.. tmasuk bf aku pn join dtg umah aku.


Aku ade belikan sebuah gitar kecik n ttulis nm aku n dia.. Ms aku p beli tu, aku p beli dgn bf aku. Sgt menyedihkn. Maafkn aku k.. Xsengaja.


Ok. dia dtg lepak2 umah aku.. kejap je la sbb diorg punye tiket blk, mlm tu.. xmgkin diorg nk tido umah aku kan.. diorg kan pemalu tahap gaban. Kami bsembang kt meja mkn. Dok sebelah2.. Goyang2 kaki.. Eitt...eitt.. tlanggar lak kaki dia.. Auuwww... Sume kejadian adalah blaku di depan mata bf aku. Tp tlanggar kaki tu xla.. xnmpk.. Ok. aku suke gile kt dia. Siyes.


Ade lg.. sbbkn dia ni pemalu. so aku anggap dia ni mpunyai hati yg sgt  fragile. Aku kna msg2 dgn dia sbb dia pemalu. Tp aku xkesah sbb aku suke.. Dia pn suke aku msg2 dia. Sbb dia kta dia rindu aku. Suke la kan.. kan.. Jd, aku amat bhati2 dgn perasaan dia.


Satu hari, aku bekeje.. sbb aku ni kuat bkeje, mlm2 pn aku kna p keje walaupn siang tu aku dh dtg keje.. Kwn aku sorg ni, telah mdeal 1 lepaking kt Sri Rampai.. bsama dia skali. Ms ni dia dh dok KL. Spt aku. Hee.. Dia xsabar2 nk jmpe aku. Rindu ktanye. Msg btalu2. Cl btalu2. Tp aku keje, cner aku nk smpi lepaking sayangku?? Sebole2nye nk mjaga ati dia yg fragile. Dia tu tlalu manja la.. I like.


Aku xsampai. Really. Im sorry cant make it. Keje. Bkn aku p lepak2 kt opis. Aduuu.. Aku mmg xsampai. Im sorry cant make it.. Im sorry.. Uishhh.. blori2 jugak la msg aku antr kt dia. Then.


Merajuk! Arghhhhhhhhhhhhhh.. Tidakkk.. aku rs mcm nk pengsan, bgn blk. pengsan, bgn blk.. Mcm nk mati rsnye bile dia merajuk.. Nk bunuh diri. Sbb dia ni, hati dia, aduuu.. sgt fragile.. Dia ni manja sgt.. Aduuu..


U know what.. until now aku xjmpe2 dia lg.. smpi aku dh kawen ni.. dgn bkn bf aku tu tu..


Tp dia tau n tkejut ms aku bgtau nk kawen dlm web.. dia punye tkejut tu cm tkejut beruk gak la. kot.. dia kan merajuk dgn aku.. uihh.. btahun gak tu merajuk dia tu.. tp xpe.. aku masih suke kn dia..


Bile la aku ley dpt jmpe dia..? aku bru lps chatting dgn dia kt facebook. Hoohoho..


Dia xmerajuk pn.


:)


Love lots,

No comments:

Post a Comment