Friday, March 11, 2011

SRK Convent Infant Jesus (1) - 3

Ok. Aku kena gunakan bahasa elok sikit. Bukan bahasa aku dalam SMS, semua nak shortform. Takut orang ahli kaji bahasa marah. Sape? Takde sape.


Masa aku standard 4, maaf ye. Convent Girls digalakkan berbahasa Enggeris dengan cemerlang. Tu yang kadang2 tukar bahasa Melayu tak tau menatang mende. Kalau bahasa Enggeris tau. Heh.


Poyo.


Aku ahli Persatuan Bulan Sawit, eh.. Sabit Merah.. Hohoho.. Suar Putih.. Belaja la jugak macam mane nak pakai kain anduh tu.. Tau tak kain anduh? Ala.. yang kain untuk orang buat pakai tangan patah.. yang gantung2. tu kain anduh, bukan towel good morning mak hang.. Takat kejap2 je join club tu pastu aku blah. Tak tau nape.. Boring kot..


Pastu aku masuk olahraga beb.. Aku minat bersukan. Masa tu.. Paling aku minat lompat tinggi. Aku bagitau dah kan.. Huihhh.. olahraga aku lama lepak.. Pengikut setia.. Lumba lari 4 x 100m aku power beb.. Cner tah sekarang ni aku dah tak cemerlang.. Mungkin berat kot.


Hahahah..


Love lots,

No comments:

Post a Comment