Thursday, March 24, 2011

Masa Wedding Shima ape tah.

Wahahahahah.. aku terbelek la gambar-gambar lama dalam pen drive. Ade la satu gambar yang buat aku tersenyum-senyum.. nak gelak pun ade.. ni sume budak-budak kolej aku dulu.. hahahah.. macam setan je.. nah tengok la!


duk kat bawah dari kiri tu masih tak kawen lagi sehingga sekarang, namanye Norha / Mak Minah Sayang-sebab kalau melatah nyanyi lagu ni sehingga berjoget-joget / Kak Ha

sebelah Kak Ha, aku la k.. belum kawen, masa amik gambar ni.. ngee..

yang diri dari kiri, namanye Huda.. belum kawen gak, masa amik gambar ni..

next, Sazliniwati / Wati - i like her name actually, rasa macam serabai lak time ni.. hahahaha.. sory!

next, pengantin lelaki namanye Zie, laki kepada

next, pengantin pompuan namanye Shima. Dia adalah manusia paling kecoh dalam hostel. Adoooiii aii.. kecoh tak henggat.. macam haram jadah.. nampak hantu la.. gayut tepon lagi sampai tengah pagi.. kalau tang masak, dari dapo sampai ke depan dengar sore dia. makaihhhhh...

n last girl, wan hazwani / gelong, belum kawen masa gambar ni diamik.. sekarang otw. hohoho.. Dia ade seekor Billie. Sama je bau memasing. Eee.. ce sorok dia punye Billie.. mau dia tanye tiap-tiap hostel. Mane Billie aku.. mane Billie aku..

Billie : binatang garfield yang tak bernyawa akibat selalu dipeluk oleh Wani sehingga lemas. eisshh... eisshhh..


Love lots,

6 comments:

  1. kelakar plak gambar nie aku tgk..hahahhahah

    ReplyDelete
  2. hohhohoho.. tau xpe.. tgk muka sekor2.. makaihhh.. heee..

    ReplyDelete
  3. woit tukar arr tajuk storie ko tu...ni dh mcm ade pakatan yg jahat utk menjatuhkan aku...tidakkkkkkkkkkkkkkk.......;(

    ReplyDelete
  4. nad register as our follower ek.

    ReplyDelete