Wednesday, March 23, 2011

Vacation : 12-13/03/2011 (Port Dickson) Version 2

Karok sampai 4 pagi pastu dak Syariena tu blah tinggalkan kami. Dia p sepang antar angkatan tentera kat sana sebab diorg nak masuk keje pagi tu.

Aku? Melayan movie dengan cik Wery. Hohohoho.. Dia dah tak boleh blah. Mata sangat mengantuk. Saya masih lagi steady sambil menonton Ghost Rider. Tapi hembusan angin dari ombak yang memukul desiran pantai, dushhhh.. bestnye kalau dapat tido kat sofa yang empuk tu.....

Jam menunjukkan 630 pagi, macam tak caye aku tak tido lagi. Pheww.. Perut memulas. Ok. Time dia dah sampai waktu-waktu gini. Berak sat ah.

Selesai hajat. Cik Wery dah tido dengan bestnye atas sofa dengan bantal. Oi! Aku sorang tengok movie? Nak ngantuk ke tak ni? Kalau aku baring memang confirm ilang ni. So, amik keputusan tutup lappy Cik Wery and gone tu sofa lagi satu. Kedudukan sofa tu betul-betul menghadap pintu masuk. Bole nampak laut pukul-pukul pantai. Shit! Sejuk bai. Indahnya dunia. Tido pakai sweeter. Peh.. tak ingat..


Love lots,

No comments:

Post a Comment