Monday, April 4, 2011

Gambar2 yang mungkin Menimbulkan Isu Sejagat antara Aku & Rakan2 Kolej- 1

Muahahah.. Album lama dah kluar.. Siap la korang.. aku up satu2 buat tatapan.. santapan.. sentap2an korang sume.. Hokhokhok... Mari.. Mari..

Acara merentungkan ikan kembung, nasi, dan sebagainya.. Naz! Please help ur sister! Ngeee..

Cik Lizard & Abg Sani. Auwww... abg.. ngeheheh.. nak buat ape dengan akak Lizard tu? kang dia jelir lidah kang..

Ouh. Saya sangat terlupa mereka dua ini! Sape nama mereka? Sila PM saya!

Adakah ini dinamakan? Cik Ha & Cik Naz sila jeleskan. eyh.. jelaskan.. Hee.. tade ape2 k.. Diorang memang suke menimbulkan kontroversi dalam gambar. Ni tahun bile beb.. jangan ah jeles2.. tak baik.

Cik Nad & Cik Din. Tiada ape disebalik. Laki aku dah tengok pun. Tade ape yang berlaku kat sini. Mane la budak ni p.. Lama gile tak lepak.

U all again? Wat de?

Uppss.. Tertukar ke hape ni.. Tade ape2 k.. kami cuma bergambar.

 Hokhokhok.. Ade lagi gambar2 yang mungkin mencetuskan kontroversi. Nanti dulu.. Up sikit2.. Jangan gelojoh.. Ada banyak lagi. Album aku melambak lambak kot.. Sabar.. Sabar..


Untuk makluman semua, ini adalah sebahagian kawan-kawan saya semasa di Kolej dahulu. Saya pernah sambung belajar lepas SPM k. So saya ni tade la bengap sangat. Kadang-kadang je. Ni adalah sebahagian masa-masa saya bersama kawan-kawan kolej. Maaf, gambar ex-boy aku tade. Kalau aku jmpe pn tak pasti la aku nak up. Mungkin atas desakan, ia akan terjadi. Jadi tunggu la siri yang seterusnya k.. Daa.....


Love lots,

2 comments:

  1. aku xkire, nk gambar aku gak. muka aku xde. lalalalaaa.....

    ReplyDelete
  2. hahaha.. malam ni aku pakai mulut ko la scan k.. saba.. saba.. baru 1 album aku bukak malam tadi.. malam ni nak bukak 1 lagi album..

    ReplyDelete